א - ה 8:00 - 16:30 ימי שישי - סגור
טלפון 072-3385482
כתובת המרכבה 19, חולון
משלוחים לכל חלקי הארץ

גיוון צבע לרכב

כל מה שרציתם לדעת על גיוון צבע לרכב וקצת יותר

ברוב המקרים מה שקובע לנו מה מתאים או טוב לנו הוא המראה החיצוני, בכל אופן זה הדבר הראשון שאנו פוגשים. קחו לדוגמה את הרכב הטוב ביותר אם הוא מלא חלודה, עם שריטות ומקומט לא בטוח שנרצה אותו או להסתכל עליו. הרכבים כאשר הם חדשים יוצאים ממפעל לאחר ההרכבה שהם צבועים בצבע ייחודי להם, כל סדרת רכבים עוברת צביעה עם גוון ייחודי לה, גיוון צבע לרכב משחזר את הצבע המקורי על ידי כך שלכל גוון ניתן קוד משלו. הקוד נרשם במערכות הגיוון ונחשב לקוד צבע בין לאומי. בזכות קוד הצבע ניתן ליצור מחדש גיוון צבע לרכב שתואם את צבע המקור ובעזרתו לצבוע מחדש את הרכב במידת הצורך נניח במקרים של תאונה.

ככה תחדשו את הצבע של הרכב שלכם

אם הרכב שלכם ישן או עבר טראומת דהייה עקב שהייה ממושכת בשמש מומלץ שתבצעו חידוש לצבע. ניתן לבצע זאת בכמה דרכים כאשר בדרך כלל הנפוצה שבהן היא על ידי פוליש לרכב, אולם יש מקרים בהם פוליש לרכב אינו מספיק ואתם תצטרכו לעשות צביעה מחדש. על מנת לצבוע חשוב שתדעו שתצטרכו גיוון צבע לרכב שמתאים לקוד הצבע שלכם. כל צבע כאמור הינו בעל קוד ייחודי וזאת כדי שלא יהיו הבדלים בין מכונת צבע אחת לשנייה. קוד הצבע מאפשר למחשב הגיוון לבחור את הגוונים המתאימים ולערבב אותם יחד. היתרון הבולט של גיוון צבע לרכב אחיד הוא מניעת שינויים בגווני הרכב שכן סטייה קטנה ביותר תיראה ממש לא טוב. יחד עם זאת אם אתם מתכוונים לשנות כליל את צבע הרכב אז תבחרו קוד צבע שעליו תצטרכו לדווח ולעדכן ברישיון הרכב. מקרים בהם מחליפים את כל הצבע לרכב יכולים להיות לאחר שיפוץ כללי או שחזור רכב.  על אופן ביצוע פעולת שחזור צבע הרכב בהמשך.

 

כמה כללי יסוד לפני ביצוע חידוש לצבע הרכב

צביעת רכב יכולה להתבצע ב2 אופנים עיקריים, האחד באופן עצמאי על ידי שימוש בספריי צבע שאותו תזמינו לפי קוד גיוון צבע לרכב, אופן צביעה זה יעיל ביותר במיוחד שיש לכם תיקונים קלים וקטנים, אך ללא ספק אין זו הדרך לצביעת שטחים גדולים ונרחבים, על מנת לעשות כן תצטרכו ללכת לצבעי רכב שיאתר עבורכם את גיוון צבע לרכב שלכם על פי התוויות או ספר הרכב. לאחר איתור הגוון יש להסיר שומנים, לכלוכים ומדבקות. חשוב לעטוף את החלקים שאתם לא רוצים ללכלך. הצביעה האידיאלית היא בתנור ייבוש או במקום ללא רוח או אבק. קחו בחשבון שיש לא מעט סריטות שכלל אינן דורשות צביעה על מנת לטפל בהן תוכלו לעשות פוליש לרכב לצורך הסרת השריטות. פוליש איכותי ומקצועי מסיר שכבה מקרונית מהצבע ובכך גם מחדש אותו וגם מעלים פגמים קלים. מומלץ לאחר פוליש אינטינסיבי לעשות ווקס שישמר את מעטפת הצבע וימנע נזקי מזג אוויר.